Bývalá basketbalistka, ktorá sa narodila v Karlových Varoch, sa stala novou reklamnou tvárou minerálnej vody Mattoni a zástupcovia značky vymysleli pre hviezdu modelingu aj „mokrú“ reklamu.
Práve kvôli tomu, že modelka sa v novom spote objaví oblečená do šiat z vody, ktoré vznikli pod šikovnými rukami počítačových grafikov, celé nakrúcanie musela absolvovať len sporo zaodená. Nahé telo zakrývali akurát drobné náplaste na bradavkách a tiež elektródy, ktoré následne uľahčili prácu pri tvorbe „šiat“.
Soukupová obetovala nakrúcaniu časť z niekoľkých júlových dní, keď pricestovala do Varov za svojou rodinou. Nakrúcania reklamy sa ujal štáb v čele s režisérom Matthiasom Zentnerom. „Spot sa nakrúcal napríklad v Cisárskych kúpeľoch. Nesie všetky prvky celovečerného filmu, hoci trvá len 30 sekúnd,“ uviedol Jiří Bubla z agentúry Image, ktorá mala realizáciu reklamy na starosti.
Samotné nakrúcanie komplikovalo v Karlových Varoch pomerne chladné počasie a fakt, že sa modelka musela pred kamerou pohybovať takmer nahá. Okrem modelky si v spote zahral aj historický automobil Tatra 87. „Hana Soukupová sa ukázala ako dokonalá profesionálka a nenechala na sebe nič poznať. Jej bodyguardi ju ale museli chrániť celý čas karlovarského nakrúcania,“ poznamenal Bubla.
Soukupovú si značka vybrala pre známu tvár, ale aj fakt, že pochádza z Karlových Varov, kde má známy výrobca minerálnych vôd sídlo. Reklamný spot sa dostane na televízne obrazovky už budúci týždeň.
Nápad so šatami z vody však nie je originálny. V reklame na vlastnú líniu sandál Ipanema ho už použila brazílska topmodelka Gisele Bündchen pred viac ako rokom. Vy môžete zahlasovať, ktorá podoba sa vám pozdáva viac.